Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir.  Teslimat sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.

Saat 17:00'a kadar verilen siparişler ertesi gün 12:00'a kadar teslim edilir. 17:00 sonrası verilen siparişler ise sipariş tarihinden iki gün sonra 12:00'a kadar teslim edilir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.


Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişler kargo firmaları ile değil, gıda taşıyan lojistik firması tarafından hijyen kurallarına uygun şekilde taşınarak teslim edilir.


Taşıma ücreti ne kadar?
Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişler için taşıma ücreti alınmamaktadır.  


Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve taşımaya verecektir.


Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.


Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. Buradan sipariş durumunu kontrol edebilir, Detaylı bilgi için 0216 471 21 21 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.


Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız taşıma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar taşıma firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra taşıma firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.


Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.


İade Bilgileri
Almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan/ tahrip etmeden/ bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz. 

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa firma yetkilisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra taşıma firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız 

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. 

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde firma ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir. 

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. Tüm bu sürelerde firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır. 

Gönderim Bilgileri

Detaylı bilgi için 0216 471 21 21 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

 

 

 
Hipotenüs Hipotenüs E-Ticaret Sistemleri İle Hazırlanmıştır.