Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Teslimat sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.
Saat 17:00'a kadar verilen siparişler ertesi gün teslim edilir. Saat 17:00 sonrası verilen siparişler ise ertesi günün üretim programına alınarak bir sonraki gün teslim edilir.
Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.
Siparişim Nasıl Teslim Edilecek ?
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişler İŞ Ekspres kuryeleri ile hijyen kurallarına uygun şekilde taşınarak teslim edilir.
Taşıma ücreti ne kadar?
Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde taşıma ücreti alınmamaktadır.
Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve kuryeye teslim edilmesi için verecektir.
Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz sipariş için seçtiğiniz saat aralığına göre siparişiniz teslim edilecektir. Teslimat saati geçen olası siparişlerinizin durumu için 0850 811 76 62 numaradan destek hattımızı arayabilirsiniz.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Taşınma sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız taşıma yetkilisi önünde açıp kontrol edebilirsiniz. Üründe herhangi bir zarar tespit edilmesi durumunda gelen kuryeye siparişinizi iade edebilir, 0850 811 76 62 numaradan destek hattımızı arayarak ürünlerin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.
Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.
İade Bilgileri
Almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan/ tahrip etmeden/ bozmadan, ürünü kullanmadan aynı gün içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bilgiyi 0850 811 76 62 numaralı destek hattımızı arayarak iade talebinde bulunabilirsiniz.
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünün iade talebi kabul edilmeyecek ve bedeli iade edilmeyecektir.
Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Tüm bu sürelerde firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
Gönderim Bilgileri
Detaylı bilgi için 0850 811 76 62 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.